Aludni nagy kaland?

Vargha Zsuzsa

Ahogy növekszik a pocakunk, úgy válik sok minden egyre nehezebbé. A terhesség közepétől egyre több problémát okozhat a nyugodt éjszakai alvás is.

Mindenkinek magának kell kikísérleteznie, milyen alvási pozíció a legkényelmesebb, legpihentetőbb a számára. Az biztos, hogy érdemes több párnát is beszerezni és ezekkel kényelmesen alátámasztani a derekat vagy a térdet. Ám ezek mellett is adódhatnak problémák:

  • Begörcsölhet a vádli.
  • A baba nyomhatja a gyomrot is, és sokszor gyomorégés zavarhatja az éjszakai pihenést.
  • Aggodalom a szüléstől, a terhességtől, a felelősségtől - a szorongás szintén nehezíti az elalvást.

Íme néhány hasznos trükk, amelyekkel megkönnyíthetjük az alvást:

  • Mozogjunk napközben, a torna és a friss levegő jót tesz!
  • Sajátítsunk el néhány jógás légzőgyakorlatot, és lefekvés előtt mindig végezzük el.
  • Ne igyunk túl sok folyadékot a lefekvés előtti két órában.
  • Ne feküdjünk hanyatt.
  • Használjunk párnákat, hogy megtámasszuk magunkat.
  • Pihenjünk, aludjunk, amikor csak lehetőségünk van rá!
Hozzászólások
HÍRLEVÉL
Büntetlen finomságok
Szavazás
Hány adag ételt főzöl általában egyszerre?
4 emberre
6 emberre
még többre
csak magamra
kettőnkre
Szavazok
Partnereink